Recept romige eiwitrijke milkshake
Recepten 1 minuten leestijd

Romige eiwitrijke milkshake

 

Porties: 1 
Bereidingstijd: 10 min.

Het zomerse weer vraagt om een lekkere en frisse milkshake. Deze shake bevat geen eiwitpoeder, maar cottage cheese, waardoor de milkshake de romige smaak krijgt.

Afhankelijk van jouw macro’s en voorkeur, kun je hiervoor ook (ongezoete) amandelmelk, sojamelk of (magere) kwark gebruiken. Door te variëren met het fruit kan je diverse soorten milkshakes maken.

Ingrediënten

  • Cottage cheese 200 gram
  • Aardbeien (bevroren) 200 gram
  • Banaan (bevroren) 1 stuk
  • Melk 200 ml
  • Zoetstof: Flav drops vanille (MyProtein)

Bereidingswijze

  1. Doe alle ingrediënten in een blender of gebruik een staafmixer.
  2. Mix net zolang tot dat het de typische milkshake structuur heeft, enjoy!

Voedingswaarde per portie​

Calorieën: 445
Eiwit: 34,5 gram
Koolhydraten: 57,5 gram
Vetten: 11 gram
Vezels: 7 gram

“Voor een extra frisse shake, voeg je nog wat ijsblokjes toe.”
Olaf

Eigenaar | Personal Coach

Zorgt ervoor dat het hele team vanuit dezelfde wetenschappelijke basis en visie werkt. Met zijn gestructureerde aanpak coacht hij zijn cliënten naar de best mogelijke resultaten. Door zijn jarenlange ervaring als ondernemer richt hij zich voornamelijk op het helpen van zakelijke professionals om fitter te worden en daardoor hun prestaties te verbeteren in een veeleisende werkomgeving