KAPUT FIT

KRACHT

CONDITIONEEL

MATERIAAL

BANDEN, TRX, DUMBBELLS & BATTLE ROPES

Onze full-body Bootcamp, de ideale manier om jezelf in algehele topconditie te krijgen en te houden.

Deze training onderscheidt zich van een standaard bootcamp training door de kleinere groepen. Hierdoor kunnen we jou veel persoonlijke aandacht geven, nauwkeurig op je techniek letten en corrigeren mocht dat nodig zijn.

Iedere week schrijven we een trainingsprogramma uit waarin we verschillende bootcamp oefeningen verwerken. De training wordt altijd met materiaal gegeven, hierdoor kunnen we een gevarieerd trainingsprogramma aanbieden en specifieke spiergroepen trainen.

Door regelmatig Kaput te gaan, word je fitter, sterker en krijg je een beter uithoudingsvermogen.

KRACHT

CONDITIONEEL

BANDEN, PARALLETTES, SPRINGTOUW & AB WHEEL

MATERIAAL

CORE & CONDITIE

Tijdens deze training, dagen wij jouw lichaam uit met verschillende soorten effectieve core oefeningen, aangevuld met korte intensieve conditionele oefeningen.

Geen crunches, sit-ups, minutenlang planken, maar oefeningen die echt helpen om jouw buikspieren te versterken.

De training is een uitstekende aanvulling op de Kaput Fit training, waarbij we meer focussen op kracht- en spieruithoudingsvermogen. Voor buikspieren van staal en ijzeren longen zit je bij deze training goed!

FIGHT FIT

KRACHT

CONDITIONEEL

MATERIAAL

BOKSHANDSCHOENEN, TRAPKUSSENS, SCHEENBESCHERMERS & SPRINGTOUWEN

De ideale training om je conditie te verbeteren en om de dag lekker van je af te stoten en trappen. 

De trainingen bestaan uit rondes van een aantal minuten waarin je de verschillende trap- en stoottechnieken oefent. Het aanleren van techniek wisselen we af met diverse kracht- en conditionele oefeningen of rondes waarin je gewoon even lekker los mag gaan op een trapkussen.

Hoewel een Kaputter tegen een stootje kan, sparren we niet tijdens de training. Heb je nog geen ervaring met kickboksen? Geen probleem, de stoot- en traptechnieken leren we je stap voor stap aan.

Wij nemen al het materiaal mee; jij een flinke dosis motivatie om te knallen!

KRACHT

CONDITIONEEL

KETTLEBELLS & GROTE PARALLETTES

MATERIAAL

KTB 030

De Kettlebell training duurt ‘maar’ 30 minuten, maar vergis je niet: de intensiteit ligt een stukje hoger dan bij de reguliere trainingen. Om de training toegankelijk te maken voor iedereen, werken we met niveaus: beginners en gevorderden.

Ben je nieuw bij Kaput of nog onbekend met de Kettlebell training? Dan start je bij de beginners. We leren je rustig de basics aan en zullen jou tijdens de training intensiever coachen.

Al vaker met onze Kettlebell training meegedaan? Dan kan je trainen bij de gevorderde groep. Na de uitleg start je direct en train je non-stop. Minder praten, meer actie, extra Kaput gaan!

Kaput Fit Barbell

SAMEN MET JOUW COLLEGA's KAPut FIT WORDEN?

Dat kan! Neem contact met ons om samen te kijken naar de mogelijkheden.