Recept Hulk shake
Recepten 1 minuten leestijd

Hulk shake

 

Porties: 1 
Bereidingstijd: 15 min.

Ik ben zelf geen voorstaander om (een groot deel van) mijn calorieën te drinken, liever eet ik volume- en vezelrijk vast voedsel i.v.m. een hogere verzadiging.

Waar ik nog wel eens een uitzondering voor maak is een ontbijt-shake. Zeker wanneer je vroeg moet opstaan is dit ideaal.

De avond daarvoor zet ik alle ingrediënten klaar, zodat ik ’s morgens alleen nog maar alles in de blender hoef te doen. Vervolgens is het een kwestie van de shake in een shakebeker kieperen en je bent klaar.

Ingrediënten

  • Poteïne poeder vanille 28 gram
  • Banaan 1 stuk
  • Avocado 1 stuk
  • Halfvolle melk 100 ml
  • Zoetstof eventueel naar smaak

Bereidingswijze

  1. Het snelste en meest simpele recept ooit: doe alles in de blender en daarna in je shakebeker (voor onderweg).

Voedingswaarde per portie

Calorieën: 489
Eiwit: 30 gram
Koolhydraten: 45 gram
Vetten: 22 gram
Vezels: 11,5 gram

“Extra Hulk power! Voeg spinazie of een andere (groene) groente toe.”
Olaf

Eigenaar | Personal Coach

Hij zorgt ervoor dat het hele team vanuit dezelfde visie werkt. Dankzij zijn ervaring als ondernemer en zijn gestructureerde aanpak richt hij zich voornamelijk op het coachen van zakelijke professionals. Het doel is om hen niet alleen fitter te maken, maar ook om buiten de gym betere prestaties te leveren en efficiënter om te gaan met de druk van hun veeleisende dagen